Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

søndag den 3. november 2013

Dansk-Argumentation

Hifsa og jeg, har om argumentation i skolen. Og har derefter så valgt en artikel fra magasinet:"Skøn" som lyder:

Tak, Tak, og Tak!

Jeg har nu læst jeres magasin i meget lang tid og elsker hvert et nummer! Jeg studerer og har ikke råd til modeblad, så det er superfedt at kunne læse et godt blad uden at skulle diske op med 50 kroner. Jeg er taknemlig!
Louise Andersen, Grenaa

Påstand:
Påstanden er at hun har læst magasinet i lang tid og elsker hvert et nummer.

Belæg:
Fordi at hun studere og ikke har råd til at betale en 50´er, for hvert magasin.

Hjemmel:
Hun er taknemlig for det hun får.

"Vi har valgt ikke at bruge de andre tre emner, da vi syntes de var lidt svære at forholde sig til"

1 kommentar:

  1. Man kan bare spare op til en om ugen, istedet for at købe dm alle sammen på samme tidspunkt. Belægget viser at hun er lidt trist at hun ikke kan købe alle sine magasin blade, og at hun er igang med at studere. Påstanden og hjemmelen er også godt. Jeg savner lidt et læserbrev, din handling er at hun ikke kan købe det og at hun eller bladet og at hun ikke har råd til et hver blad.

    SvarSlet