Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

torsdag den 8. marts 2012

Hvad laver jeg nu?

Lige nu er vi i gang med emnet forår. Vi har dette emne i naturteknik, jeg skal skrive om påsken og hvordan den blev grundlagt. Jeg er sammen med mine veninder Zeliha Kübra og hifsa. Vi startede i dag og vi er ret godt igang. vi skriver om 3 forskellige ting jeg har om påsken kübra skriver om foråret og hifsa skriver om alle forårsmånederne så vi er igang. Hov jeg glemte lige at sige at Zeliha hun sørger for alle tegningerne og plancerne så ellers er der ikke så meget at ´sige. Andet end at den første forårsdag er den 1 marts og den sidste den 31 maj og det vil sige at det kun er marts april og maj der er forårsmåneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar