Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

mandag den 20. februar 2012

Min vinterferie;)

I min vinterferie havde min far lejet to hytter til min farmor og farfar og en til mig min lillebror og min halvsøster og min stedmor. Han havde lejet hytterne på Feddet. Feddet er et dejligt sted med svømmehal og store lokaler til fester og så er der er også en lege plads og mini golf der er det hele så man for ikke brug for noget. På Feddet er der hytter og camping pladser i hytterne er der alt hvad man har brug for: tv og en hems man kan sove oppe på et andet værelse med dobbelt seng og en sove sofa hvor der mindst kan sove 3 personer på. Der er selvføgelig også et toilet. Og hvis man skal vaske op som man nødvenigvis kommer til så skal man bruger viskestykker og sæbe som selvføgelig også er inde i hytterne;). Disse hytter har alle udstyr;). Camping pladsen bliver kaldt topcamp som ligger syd for københavn.

Sådan ser hytterne ud og jeg har været der et par gange efter min far kender Casper som styrer hytterne;)                                                                                                                               
Min far holder også 40 års fødselsdag her. Hvor han har lejet 10 hytter til alle gæster og et af lokalerne til fødselsdagen. Og ellers har jeg ikke så meget andet at sige end at jeg meget gerne ville andbefalde dette sted men kan ikke få noget bedere en dette ;) sara <3




1 kommentar: