Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

søndag den 12. februar 2012

9

Denne film som jeg skal skrive om hedder 9 det er en engelsk film fra 2009 og lavet af Shane Acker.
Det er en meget barseret og spændings fuld film, den har meget med krig og gøre og der bliver skudt og dræbt så derfor bliver den fra rådet fra børn under 11;)
Men nu skal jeg give den en lille andmeldelse og jeg ville sige at  det er måske en af mine y-film men ikke den allerbedste men en af dem. Det er ikke sikkert i syntes det så derfor syntes jeg at i skulle prøve at se den. Men hvis jeg skulle give den stjerner ville jeg give den 3 ud af 6;)
Denne film kunne godt andbefales for børn som er baseet på krig og andre vilde ting;)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar