Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

torsdag den 9. februar 2012

Min hobby

Hejsa nu skal jeg fortælle om min hobby.
Faktisk går jeg ikke til  noget i nu, men jeg vil meget gerne gå til fodbold.
Men selvføgelig laver jeg noget, jeg går i klub og den hedder toppen.
Og det har jeg det sjovt jeg er sammen med mine venner og veninder.
På toppen er der så mange ting man kan lave der er et pigerum,computer rum, cafeen, danserummet, og ikke mindst værkstederne. I værkstederne kan man laver forskellige ting der er et krea værksted og træ værskstedet. Og for det meste er jeg i krea fordi at det er der man kan lave smykker og kan sy.
Jeg elsker og sy jeg har lavet fem natbriller og er i gang med at lave en butterfly til min far;)
Det er rigtig nemt at sy men man skal bare være forsigtig, en symaskine kan jo sy ned i gennem fingeren og det kommer til at gøre rigtig ondt. Så derfor skal man have symaskine kørekort. Og hvis man har gået på klub før ville man kunne opleve at man hele tiden rykker op det starter i fritidshjemmet fra 0-2 og lidt af tredje men ellers komme man op i 3kl basen og det er der man for kørekort til symaskinen. Og det kan godt tage noget tid og få lavet men øvelse gør mester. Men i den tid kan du jo også lære noget og være sammen med de sødeste mennesker som hjælper dig. Du har også mugligheden for at blive en som kan sy tøj til mennesker eller lave det tøj som er i sykker. Så symaskine kørekortet kan bruges til noget.
Men nu var det jo ikke kun det som jeg skulle fortælle jer om;)
Det var min hobby, og i min hobby er jeg jo på oppen som sagt men når jeg kommer hjem ligger jeg mig til rette og ser fjernsyn men det skal man jo heller se for meget af.
Men ellers er det bare lektier lektier lektier. Jeg kan også godt lide at tegne eller gå udenfor for at træne fodbold. Det er jo faktisk noget af det bedste jeg ved og mit y-hold er FCK;)



På mit værelse har jeg 4 logoer der er lige så brede som væggen.
Men nu har jeg ikke så meget mere at sige fordi at jeg syntes jeg har uddybet mig og der er ikke mere andet en at jeg elsker min familie og jeg er ikke kunne ønske mig andet;)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar