Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

torsdag den 4. oktober 2012

Projekt uge


Denne projekt uge var virkelig hyggelig. Det bedste ved projekt ugerne var nok da vi lavede mad men altså det blev ikke lige som vi havde forstillet os det. Men altså det smagte som vi gerne ville have det men de lignede ikke lige de spansk rør man kan få på bakken eller i tivoli. Vores fremlæggelse var fint nok måske kunne den godt havde været længere. Emnet vi fik var godt nok. Jeg har været i Spanien 2 gange så jeg ved lidt om Spanien. Men jeg lærte godt nok mange nye ting. Jeg vidste da ikke at man drabte tyren eftertyrefægtning bare for underholdningens skyld og fordi at matadoren skal bevise at han er stærkere en tyren!!!!. Det er da vanvid. Det var Ida som der fortalte mig det. Jeg syntes at vi arbejde godt mig og Ida og sunny han var også rigtig god. Men der var bare et par gange hvor han mistede fokus også sad han og spillede. Men jeg kan godt forstå at han skal have pause men han holdte tit pause. Men jeg var rimelig glad for alt det som han havde skrevet. Det der overraskede mig allermest det var nok da vi ikke fik lavet maden som vi ville have det. Men det blev ikke som vi ville have det fordi at vi ikke havde en sprøjte pose. Men det gik ellers fint nok......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar