Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

søndag den 15. januar 2012

Min rejsedagbog 2012

Lørdag 7 januar:
 Kære rejsedagbog lige nu sidder jeg i flyveren på vej til Egypten og vi skal flyve i 4 en halv time så der er noget at lave men faktisk var denne tur en julegave fra min far så det er jo fint vi sidder 5 fra min familie og det er: Lotte Victoria mig Noah og min far. Og jeg regner med at når vi ankommer så skal vi ned og bade i poolen. Det bliver en skøn` og der er gratis mad og drikke;) vi har fået værelse nummer 204 og 205.

Søndag 8 januar:
Kære rejsedagbog lige nu har jeg ikke så meget at tage mig til. Så det er jo fint. I dag har jeg fået sol og været i poolen. Lige her for tiden er det ca 20-28 grader. Men det er skønt. Vi har fået et pænt værelse og det hele går. jeg har været syg og hostet meget. Men ellers går alt vel. Jeg har det fint og det har familien også. Om aften tar vi nok op og spiser på restaurantet som også ligger på hotellet.

Mandag 9 januar:
Det vi skal lave i dag er at være ved poolen og der bliver vi nok i 3-4 timer og efter det tager vi til byen og køber tøj. Jeg regner med at vi spiser der ude også. Men angående sygdommen går det fint. Jeg håber jeg kan nå at blive helt rask inden jeg skal hjem, jeg for jo også hostesaft men det hjælper ikke.

Tirsdag 10 januar:
I dag skal vi snorkle det bliver så fedt og vi skal finde så mang seje fisk jeg glæder mig meget;) stranden bliver kaldt: Hadaba... og det er en meget kendt strand i sharm el sheik. Det bliver en stor oplevelse som jeg ikke vil glemme. iaften skal vinok bare hygge og spise jeg ved ikke om det bliver ude eller på hotelet.

Onsdag 11 januar:
Det bliver en god dag skal i poolen og i byen igen og vi har hygget vildt meget det er en af de bedste ferier jeg har oplevet;) jeg har moret mig rigtig meget og jeg regner med at det vil fortsætte fori aften kommer derunderholdning og mini disco ;)

Torsdag 12 januar:
I dag var vi ude i Saharas ørken og ved det røde hav og bade. I aften skal vi ud og køre på fire hjuled motorcykler i Saharas ørken;) og jeg får lov tl at styre det bliver vildt.. jeg har aldrig prøvet sådan noget før jeg glæder mig så meget og efter dette er klokken nok blevet meget så vi skal nok lige hjem i bad efter vi er kørt igennem alt det sand. Derefter tag vi op og spiser.

Fredag 13 januar:
I dag er det den sidste dag og der har vi besluttet os at vi skal med ud på en glas båd og se f.eks. Papegøjefisk og Klovnefisk en Klovnefisk er sådan en: og i genkender den nok fra nemo;) og faktisk kunne vi havde set en: Dragefisk de er farlige hvis du rør de lange ting de har på ryggen dør du!!! men heldigvis er vi oppe over vandet så der kan ikke ske noget. efter dette skal vi bare hjem og hygge os måske få nogle snacks også noget aftensmad.
















Lørdag 14 januar:
Idag har det været en stille og rolig dag jeg sidder i flyveren og er på vej hjem. Nu har vi flået i 2 timer og har fået mad det her har været en af det bedsteferier noglesinde 1000 tak vil jeg meget gerne sige til min far;) Jeg vil aldrig glmme den;) Det var sådan en vi fløj her hen i og hjem;) vi ankommer nok i lufthavnen kl 19:00 og så regner jeg med at vi tar hjem og lige pakker de vigtiste tingud og slapper af og hygger os.

                                                                          EGYPTEN...........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar