Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

fredag den 6. januar 2012

Tilbage blik for dansk 2011 (ordene fra optagelsen)

Sara: "Var da vi fik brunkager og peppernødder og det værste det var nok da øhh da vi ha da vi hele tiden skulle lave så meget med gyser stilen og lave kryds og bolde og det værste er også at jeg skal lave en rejsedagbog også det jeg godt kunne tænke mig er at vi leger noget mere med søren lave nogle sjove lege eller sådan noget har det sjovt og hygger sig lavet af:"

                                                                    Sara Pilehave.

Det var bare fra optagelserne men hvis jeg nu skulle beskrive med en anden forklaring ville jeg havde sagt noget helt andet. Vi lavede denne opg fordi vores lære Søren han bad os om at huske tilbage på de ting vi har lavet og så skulle vi optage det. Efter optagelserne skulle vi skrive det i klædehæftet også ender vi her. Så alt det der står der oppe det var det jeg sagde i optagelserne og det er en del fejl for man kan ikke skrive:" Da øhh da vi ha?" Det er da noget underligt noget. Så man kan godt se forskel på lydoptageler og selv skrive det for så ville man jo selv skrive det som man ville med nogen helt andre ord. Men forskellen er at i lyd optagelser siger man de ord som bare kommer ud af munden og nogle gange tænker man ikke over hvad man siger, I de hele taget kan man næsten heller ikke høre stave fejl eller man behøver jo ikke at stave ordet man siger det bare. Så kommer vi til beskrivelserne der bestemmer man jo selv hvordan ordene skal være hvis det nu var kunne man jo lave: Smuk om til Yndig eller Køn der er tonsviser af mugliheder så i vælger jo selv;) Det er jeres historie...... Det var det nu har jeg ikke mere at fortælle så FARVEL;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar