Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

torsdag den 15. november 2012

Fremtiden i mine øjne

I fremtiden tror jeg der kommer nye biler men ikke bare almindelige de skal nemlig ikke være på vejen men i luft. Flyvende biler ville det ikke bare være fedt. Og hvis det er det sker vil jeg så gerne prøve den eller bare kunne se den mé. Nu må vi se hvor lang tid at jeg kan leve. Eller jeg kan godt leve men man ved ikke hvad der sker i fremtiden måske bliver jeg kørt over af en bus eller en lastbil. Man ved ikke. Men det håber jeg ikke fordi at jeg vil gerne opleve det og især at stifte familie. Der skal være en masse andre Pilehaver. Men i hvertfald tror jeg der kommer en masse flyvende biler...;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar