Min blogliste

  • Kendte danskere - H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart...
    11 år siden

torsdag den 1. november 2012

Hvad spiste mine forældre?

Lige nu for jeg en lækker mad pakke med hvor der nogle gange er lidt sødt i. Min far fik en spegepølse mad på rugbrød så det er jo det samme som vi for her idag. Min mor fik kun ti mad. Det kunne være sandwich eller andre ting. For i Senegal spiste man frokost der hjemme. Det var fordi at de gik i skole til kl 12:00 og så havde de fri indtil klokken 15:00 og så skulle de i skole igen til klokken 18:00. Men med tiden blev det lavet om så skole skrammerne var ligesom den vi har idag. Det var det mine forældre spiste i skolen.....;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar